loadingimg

• Opis produktu
  • Opinie Klientów

SYLVECO dla dzieci Oliwka do ciała z betuliną

Hypoalergiczna oliwka do ciała stanowi specjalnie skomponowaną mieszankę naturalnych olejów roślinnych i wosku, dzięki czemu zyskuje lekko żelową formułę, łatwą i przyjemną w aplikacji. Ekstrakt z kory brzozy (betulina) to składnik łagodzący, likwiduje objawy swędzenia i zaczerwienienia skóry. Oliwka skutecznie natłuszcza delikatną skórę dziecka, zapobiegając utracie wilgoci, szczególnie w przypadku objawów atopowego zapalenia skóry. Odpowiednia konsystencja ułatwia wykonanie nawilżającego masażu u niemowląt i dzieci, dzięki czemu umacnia się nasza więź z maluszkiem.

Produkt hypoalergiczny, przebadany dermatologicznie. Bezzapachowy, bez konserwantów. Przeznaczony dla dzieci i niemowląt po pierwszym miesiącu życia.

Użycie: Produkt aplikować na czystą skórę po kąpieli, łagodnie wmasowując oliwkę, zaczynając od nóżek, a kończąc na główce dziecka.

Skład: Glycine Soja Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Cera Alba, Betulin, Tocopheryl Acetate./p>

Pojemność: 200ml

Polecamy